A Avança Assistencial treballem cada dia per garantir una atenció domiciliària de qualitat, personalitzada i enfocada a aportar la màxima tranquil·litat a les famílies i als seus éssers estimats. Per aquest motiu, hem fet un pas pioner: som la primera empresa a Andorra que integra el programa de software GESAD com a eina de gestió dels nostres serveis assistencials.
GESAD és la tecnologia que ens permet cuidar millor de les persones grans
A més, inclou un portal específic per a familiars i responsables públics, amb accés a informació actualitzada sobre els serveis prestats. Tot això amb un objectiu clar: millorar la qualitat de vida de les persones ateses i fer que les famílies se sentin més a prop, més informades i més tranquil·les.
Més transparència i tranquil·litat per a les famílies
Amb GESAD hem obert una nova finestra de comunicació entre els equips assistencials i les famílies. Ara, els familiars i cuidadors principals poden seguir de prop el dia a dia de la persona atesa, accedint de manera senzilla i segura a tota la informació rellevant sobre el servei d’atenció domiciliària que rep.
Des del portal web o l’aplicació mòbil, poden consultar:
•L’evolució de l’estat de l’usuari
•Veure de forma cronològica les incidències registrades
•Rebre avisos immediats davant de qualsevol situació especial o canvi en el servei
•Accedir a les queixes presentades per la persona atesa.
També disposen d’un anàlisi gràfic de les hores prestades, així com de l’agenda dels serveis ja realitzats i dels programats. Tot això es completa amb la notificació automàtica de l’arribada i sortida dels professionals al domicili.
Un pas endavant en el futur de l’atenció domiciliària
La implantació de GESAD no és només una millora tecnològica: és una aposta clara per un canvi de model. A Avança Assistencial volem evolucionar el sector i oferir cada dia un servei més proper, transparent i digne per a les persones grans i les seves famílies. I en aquest camí, la tecnologia ens dona suport, però el cor del nostre projecte sempre serà cuidar de les persones.
GESAD (Gestió de Serveis d’Atenció Domiciliària) és una plataforma digital integral per coordinar i optimitzar el servei d’atenció domiciliària. Permet planificar horaris, registrar activitats, controlar assistències i gestionar incidències i facturació.